Avacs chat
درباره وبلاگ


سلام,خوش آمدید این وبلاگ برای کسانی ساخته شده که درباره آواکس اطلاعاتی ندارند و نمی دانند که چطور با گوشی خود چت کنند.
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

 آواکس ورژن 2.1.9:

سلام اینم دانلود آخرین ورژن اواکس که  سری تغییرات هم توی اون انجام داده شده از جمله سرعت اتصال بالاتر و اضافه شدن  اسمیل یا همون شکلک در قسمت تایپ کردن.

 

       


 
    لینک دانلود   avacs live chat version 2.1.9 
    حجم فایل  125 KB 
  
سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 18:8 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм
  • خرید مستقیم  Purse  از ادمین باعث میشه که ادمین شما رو توی لیست Merchants  اد کنه و بعد از  یک هفته آیدی شما رو توی لیست  s.m  اد  کنه .
  • اینکار خیلی به نفع شماست ، نه تنها ضرر نمی کنید بلکه سود کردین .. هم با خیال راحت خرید زدین هم Merchants و هم s.m  شدین .. 
  • برای خرید از ادمین شما باید به سایت Web money  برید و با واریز پول به حساب ادمین و دریات یک کد خرید و ارسال اون کد به همراه  number id خودتون به ادمین اون رو از خریدتون مطلع کنید . ادمین هم بعد از بررسی ، Purse ها رو  به آیدی شما ارسال میکنه ..
                                              
                                                       
  • خرید مستقیم  Purse  از ادمین باعث میشه که ادمین شما رو توی لیست Merchants اد کنه و بعد از  یک هفته آیدی شما رو توی لیست  s.m  اد  کنه .
  • اینکار خیلی به نفع شماست ، نه تنها ضرر نمی کنید بلکه سود کردین .. هم با خیال راحت خرید زدین هم Merchants و هم s.m  شدین .. 
  • برای خرید از ادمین شما باید به سایت Web money  برید و با واریز پول به حساب ادمین و دریات یک کد خرید و ارسال اون کد به همراه  number id خودتون به ادمین اون رو از خریدتون مطلع کنید . ادمین هم بعد از بررسی ، Purse ها رو  به آیدی شما ارسال میکنه ..

  •   آموزش کامل افتتاح حساب وب مانی برای خرید از ادمین                                             
                                                       
  •   پول الکترونیکی یا وب مانی

پول الکترونیکی وب مانی در سال 1998 راه اندازی شده است صاحب آن شرکت "WMtransfer LTD"  می باشد . سیستم نرم افزاری این پول الکترونیکی توسط شرکت "نیروهای محاسباتی " طراحی و ساخته شده است این شرکت اکنون هم پشتیبانی فنی را انجام می دهد . 
در حال حاضر حدود  5 میلیون کاربر در دنیا از وب مانی استفاده می کنند و روز به روز امکانات و سرویس وب مانی و همین طور کاربران این پول الکترونیکی رو به افزایش می باشد . خصوصیت این سیستم پول الکترونیکی برخورداری   از امنیت بالا می باشد . بعداز افتتاح حساب وب مانی برای کاربر فایل کلیدی مخصوص حساب ساخته شده ارایه می گردد که توسط این فایل کلیدی دسترسی به حساب ممکن می باشد . همین طور شما می توانید در تنظیمات حساب دسترسی به حساب را با یک یا چند IP محدود نمایید تا اینکه از ورود دیگران به حساب تان جلوگیری نمایید . 

برای استفاده از وب مانی در ابتدا باید نرم افزار web money keeper را از سایت نصب نمایید . به هر حساب وب مانی شماره شناسایی مخصوص (WMID ) تعلق می گیرد . هر کاربر در سیستم پول الکترونیکی وب مانی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار می گردد . طبق اطلاعات وارد شده   در زمان افتتاح حساب برای کاربران انواع گواهینامه الکترونیکی ارایه می گردد . اگر مشخصات شخصی وارد ننمائید، گواهینامه ناشناس و اگر مشخصات خود را وارد نمائید، گواهینامه تشریفاتی تعلق می گیرد .  در زمان افتتاح حساب شما می توانید   مشخصات خود را وارد نموده و از گواهینامه تشریفاتی برخوردار شوید . 

هر حساب دارای  6 شماره مختلف می باشد این شماره ها نشانگر واحد ارزی (امریکا , روسیه , اتحادیه اروپا , اوکراین , بلاروس و ازبکستان) هستند .

  •   نشانگر  دلار آمریکا Z 
  •   نشانگر ارز یورو  E
  •   نشانگر روبل روسیه  R
  •   نشانگر  پول واحد اوکراین  U
  •   نشانگر پول واحد بلاروس  B
  •   نشانگر پول واحد ازبکستان  Y

این شماره حسابها جدا از شماره شناسایی حساب (WMID) می باشد و برای انجام حواله باید از شماره ارز مشخص استفاده گردد . 
حوالجات در سیستم پول الکترونیکی وب مانی با هزینه %0.8 انجام می شود . این هزینه بر عهده فرستنده می باشد
.

  • نحوه ی باز کردن حساب 
 1- در ابتدا به سایت  www.wmtransfer.com  مراجعه کنید .
2- سپس بر روی لینک عضویت کلیک نمائید،  و فرم عضویت را به صورت زیر تکمیل نمائید:

       

 
 3- پس از تکمیل فرم عضویت و کلیک بر روی دکمه Proceed صفحه ای برای شما نمایش می یابد که اطلاعاتی که وارد نمودید را نمایش میدهد، مجددا دکمه  Proceed را کلیک نمائیدتا Registration code برای شما ایمیل گردد.
 4- بعد از زدن دکمه Proceed صفحه زیر برای شما نمایش می یابد، با باز نمودن email و کپی Registration code و درج آن در این صفحه دکمه proceed را بزنید. ( Registration code خود را در جایی مطمئن یادداشت نمائید) .
  
 

 
 5- صفحه زیر نمایش می یابد. از طرف شرکت webmoney یک اس ام اس به شماره موبایلی که در فرم ثبت نام وارد کردید ارسال می شود که حاوی mobile code است. شماره دریافتی را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه proceed را بزنید. تا عملیات ثبت نام به پایان برسد.

 
 6-  سپس برنامه وب مانی را Download نمائید. این برنامه در صفحه اصلی سایت است .

 7- پس از دانلود بر روی آیکون آن کلیک نموده تا پنجره زیر مشاهده شود.
  
  

   8- در پنجره ظاهر شده signup for webmoney را انتخاب نموده وok نمائید.
  9- در این مرحله Registration code را وارد نمائید و بر روی Next کلیک نمائید.
   
   
  
   10- در مرحله بعد با ورود پسورد اختیاری و تکرار تایپ آن بر روی Next کلیک نمائید.(پسورد خود را در جایی مطمئن یادداشت نمائید، شما بعدا جهت ورود به حسابتان باید پسورد را وارد کنید بنابراین پسورد را فراموش نکنید).
  
  

 
  11-  در این مرحله نرم افزار شروع به افتتاح حساب می کند و تنها نکته قابل توجه در این است که باید ماوس را مرتب حرکت دهید تا کار باز کردن حساب تمام شود.

  
  12- سپس حساب باز شده و یک WMID توسط نرم افزار به شما داده می شود ولی هنوز حساب Active نشده است.( WMID خود را در جایی مطمئن یادداشت نمائید چون شما بعدا جهت ورود به حسابتان باید WMID خود را وارد سیستم کنید.)

  

  13- در این مرحله می بایست keys file name را با کلیک بر روی دکمه ای که بر روی آن 3 نقطه وجود دارد در جائی مطمئن save نمائید.

  •  
  •   نکته ی مهم : در صورتیکه ویندوزتان را مجدد نصب کنید و یا از یک کامپیوتر دیگر بخواهید وارد حسابتان شوید باید مسیر key file خود را بدهید، پس بهتر است از keys file خود back up داشته باشید ،پس از اتمام مراحل ثبت نام key file را حتما روی سی دی رایت کنید و برای اینکه همیشه به همراه داشته باشید ، می توانید ایملی به خودتان ارسال کنید که key file به آن attach شده باشد.
 14- در قسمت code to access the keys کد امنیتی دلخواه خود را وارد و در قسمت Confirm تکرار نمائید ،سپس بر روی دکمه Next کلیک نمائید. ..(access code خود را حتما در جایی مطمئن یادداشت نمائید، در حقیقت این رمزی برای دسترسی به key file شماست ) .

    

  15- در این مرحله به آدرس mail شما Activation code ارسال می گردد.این کد را در محل مورد نظر تایپ نمائید و دکمه ی Next را بزنید. .
  •    نکته ی مهم : 
 

  * یادتان باشد key file را روی سی دی به عنوان back up رایت کنید. 
  * password , access code خود را فراموش نکنید و در جائی مطمئن یادداشت کنید.


  
 16- مراحل Active شدن حساب شما به پایان رسیده است.بر روی دکمه Finish کلیک نمائید.

   

  17- برنامه ی  Web money برای شما باز می گردد.

  
  •   نحوه ی كار با Webmoney
 1-  روی آیکون برنامه ی Webmoney کلیک نمائیدتا پنجره زیر برای شما نمایش یابد، گزینه Login را انتخاب نمائید، از لیست آبشاری که در تصویر زیر با شماره 2نمایش داده شده WMID خود را انتخاب نمائید سپس Password خود را در وارد نموده و دکمه Ok را بزنید تا وارد برنامه شوید.

  
  2- در صفحه اصلی سیستم 4 Tab وجود دارد که عبارتند از :
           ContactsPursesIncoming, My webmoney . که همه رو توضیح میدم .

  • Contact:  کلیه اعضائی که تاکنون با آنها ارتباط مالی و یا ارسال massage داشتیم در این قسمت لیست شده اند. ضمنا در این قسمت سرویس های وب مانی نیز وجود دارند که می توانیم با کلیک بر روی هر یک از آنها ارسال پیغام داشته باشیم. 
  • Incoming:   کلیه ارسال های مالی و یا پیغام های جدید در این قسمت وارد می شود وما با بازکردن آن متوجه نقل انتقالات جدیدمالی و یا پیغام جدید میشود. 
  • Purses:  در این قسمت کلیه کیف پولهای مالی قرار گرفته است (طریق ایجاد کیف پول در ذیل توضیح داده شده  است).
  •  
  • My Webmoney:   در این قسمت توضیحاتی در خصوص سرویس های وب مانی وجود دارد و ما می توانیم با نحوه کار همه سرویس های وب مانی آشنا می شویم.ضمنا برخی از مراکزی که خدمات خود را با دریافت و یا پرداخت وب مانی انجام می دهد لیست شده است.
  
   
  • طریقه ایجاد كیف پول
  • شما برای مدیریت دریافت وب مانی می توانید حساب های جدید داشته باشید.(مثلا حساب دلاری).
  1-  برای ایجاد کیف پول مسیر Menu/Purses/New را طی نمائید. و یا بر روی دکمه Create کلیک نمائید تا پنجره زیر نمایش یابد.
 
سپس نوع ارز را تعیین نموده (1) و برای کیف پول نامی را تایپ نمائید (2) و دکمه Next (3) را کلیک نمائید.

   

  2- در پنجره ظاهر شده I accept را تیک زده و دکمه Next را بزنید تا پنجره زیربرای شما نمایش یابد، دکمه Finish را بزنید تا کیف پول ایجاد گردد.

   
      

  • طریقه  ارسال پول از طریق کیف پولها
 1- ابتدا بر روی کیف پول راست کلیک نمائید سپس گزینه Send WM را انتخاب نموده و گزینه to a Webmoney Purse را انتخاب کنید تا پنجره Send Webmoney باز شود.

 2- در قسمت From می توانید توسط لیست آبشاری کیف پول خود را که می خواهید از آن ارسال پول انجام شود را تغییر دهید.

در قسمت To و در فیلد Purse شما حساب وب مانی گیرنده را وارد نمائیید.در فیلد Amount مقدار پول ارسالی را مشخص نمائید. 
 

در قسمت Description توضیحات لازم در زمینه ارسال پول را برای گیرنده تایپ نمائید.با استفاده از آیتم Code-Protected می توانید برای امنیت ارسال پول کدی را توسط سیستم برای گیرنده پول ایجاد نمائید، برای استفاده از این آیتم Code-Protected را در این صفحه تیک بزنید و دکمه Next را بزنید تا پنجره زیر نمایش یابد.

   

  3-  برای Code Protect در فیلد Protection Period می توانیم به حسب روز زمانی را مشخص نمائیم. در صورتیکه فرد گیرنده درطی زمان اعلام شده اقدام به دریافت پول از طریق Code Protect ننماید پول مجددا به حساب اولیه بر می گردد.(توسط دکمه Change سیستم Code Protect جدیدی به شما می دهد) در پایان بعد از انجام کلیه مراحل فوق کلید Send را می زنیم.

   
 4- در مرحله بعد در صورتیكه برای اولین بار باشد كه ازحسابتان به حساب شخص دیگری مبلغ ارسال می كنید باید Wmid شخص را در Contact لیست اضافه نمایید، پنجره زیر به صورت خودكار نمایش داده می شود و از شما خواسته می شود كه Wmid شخص را در لیست خود وارد نمایید . 
دكمه ی  Add this WMID to contact list... را كلیك نمائید.
                                 
 

5- سپس پنجره ی زیر نمایش می یابد. در این پنجره دكمه ی Add را كلیك نمایید.

  

6- در پنجره بعدی كد نمایش داده شده را وارد نمایید و دكمه ی Next را كلیك كنید.

 
 
 7- سپس دكمه ی finish را كلیك نمایید.

  

8- در این مرحله دكمه ی  next را كلیك كنید.

  

9- در این مرحله اطلاعاتی را كه وارد كرده اید را تایید نمایید و كد پروتكت را برای خود در جایی یادداشت نمایید
 
  

  10- در مرحله بعد رمز عددی اعلام شده را وارد نمایید .

 

 11- در انتها به شما پیغام موفقیت آمیز بودن انتقال پول شما اعلام می شود و با كلیك بر روی close مراحل به پایان می رسد.

  


  با این روش میتونید Purse  مورد نیاز رو خودتون مستقیم از ادمین بخرید و بعد از مدتی Merchants  و  S.M بشید .
     موفق باشید ..

سلام شماره یک تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.


خطوط «ایرانسل»
برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی
http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.
سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.

خطوط «همراه اول»
برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های «همراه اول» نیز کافی است به آدرس
http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portal
مراجعه کنید.
شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده (ترفندستان) و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

این دو صفحه در اصل برای دریافت خدمات دیتا راه‌انداری شده‌اند اما میشه از ان ها واسه پیدا کردن مدل گوشی افراد و رستور کردن ایدیشون هم استفاده کرد*

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

ورود و ثبت نام:

 لطفا http://chat.avacschat.com یا http://chat.avacschat.ru نسخه وب چت زنده برای باز کردن. پس از نسخه وب باز ، این سایت به شما برای نام کاربری و رمز عبور بپرسید. اگر شما از کاربران موجود زنده چت ، سپس نوع نام کاربری ، کلمه عبور و کد captcha برای ورود به نسخه وب چت زنده.














 

اگر شما کاربر جدید کلیک کنید و سپس بر روی "کاربر جدید" ، انتخاب نام نیک خود ، قرار داده است رمز عبور خود را دو بار ، نوع کد captcha (ترک "مراجع ازت" خالی اگر شما نمی خواهید کسی را ارجاع می شود) و دکمه ارسال را فشار دهید به جدید خود را AVACS گفتگوی زنده شناسه.












 


 

اطلاعات عمومی:

شما می توانید ببینید به چهار قسمت از صفحه ، وجود دارد -- بالا ، چپ و راست و پایین پانل. شما گزینه های اتاق ، پرسشنامه و کاربر گزینه های موجود در بالای صفحه در بر داشت. اسب تند رو حرکت خود را به گزینه های برتر -- "اتاق" ، "منو" و یا "کاربران" برای باز کردن منو استفاده کنید. در پنل سمت چپ و راست ، در اینجا خواهد شد این گزینه ها / دسته ها -- لیست اتاق چت (بالای 10 اتاق ، اتاق های کشور ، اتاق های عمومی ، اتاق خصوصی ، اتاق ها و اتاق های مورد علاقه خود را) ، کی آنلاین هست / در اتاق ، دعوت کاربران ، مدیران ، کاربران خوانده تنها ، تماس با کتاب ، لیست سیاه / لیست بیمحلی ، SuperModerators و آمار.شما همه گزینه ها در ابتدا بعد از ورود می کنید.



شما باید گزینه های در دسترس خود را به سادگی کشیدن و رها کردن روش. شما از منوی بالای صفحه ، این را دوست دارند در بر داشت.دو رنگ از گزینه های موجود در "منو اتاق" و "گزینه کاربران" ، سیاه و سفید و خاکستری وجود دارد. سیاه و سفید به معنی -- آن را در پانل سمت چپ یا راست شده نمی اضافه نشده است و به معنی خاکستری -- این بوده است در حال حاضر در پانل سمت چپ یا راست اضافه شده است.فرض کنید شما نیاز به تماس با SuperModerators ، سپس فقط باز "گزینه کاربر" کلیک کنید و نگه دارید و "Supermoderator" و کشیدن آن به پانل سمت چپ یا راست صفحه وب و فایل خود را نگه دارید. شما قادر خواهد بود تا با SuperModerators از لیست اس ام که شما به پانل سمت چپ یا راست اضافه شده است.برای استفاده از نسخه جدیدی از وب آواکس گفتگوی زنده ، جاوا اسکریپت را فعال کنید مطمئن در مرورگر وب خود را قبل از استفاده کنید.







 



برای ارسال پیام به چت روم ، فقط شما را به نوع به پیام خود را در این جعبه (پایین صفحه) و سپس وارد کنید و یا مجازی را کلیک کنید را وارد کنید دکمه از سمت راست. شما می توانید تعداد زیادی از حرکت ، اضافهکردن افزودنی پذیری خود ، اضافه کردن لینک ، ارسال عکس ، صوتی و یا فیلم های فلش را به گپ زدن ، تغییر آواتار ، چت رنگی. به طور پیش فرض فقط آن دسته از چت روم در حال نشان دادن است که حداقل یککاربر آنلاین. اگر می خواهید برای دیدن همه ی اتاق های گفتگو در هر رده ، تنها با کلیک بر روی آیکون تنظیمات و سپس عبارت "اتاق با کاربران" را انتخاب کنید.  برای تمیز کردن اتاق چت پیام را ، با کلیک بر روی "اتاق تمیز" را انتخاب کنید. اگر می خواهید برای دیدن تاریخ و زمان پیامهای ارسال شده در اتاق چت ، به سادگی بررسی "نمایش تاریخ" را انتخاب کنید.




  

اتاق چت:
 باز "اتاق" منو از گوشه بالا سمت چپ اضافه کنید و به اتاق چت گروهها پانل سمت چپ یا راست. است شش چت گروهها اتاق در دسترس وجود دارد.  بالا 10 اتاق ، اتاق های کشور ، اتاق های عمومی ، اتاق خصوصی ، اتاق خود را (که در آن شما صاحب یک اتاق) و اتاق های مورد علاقه.  به عنوان تنظیمات پیش فرض ، شما قادر به دیدن فقط آن دسته از اتاق ها ، که دارای حداقل یک کاربر آنلاین. شما می توانید به اتاق خصوصی بدون دعوت نامه اتاق وارد نشود.  شما همچنین می توانید خود را توسط اتاق چت باز "اتاق" منو / دکمه ی "اتاق جدید" ساخت / قرار دادن هر نام و انتخاب دسته بندی و زبان. شما همچنین می توانید مواد اضافی مانند اضافه کردن پس زمینه ، ویرایش و موقعیت پس زمینه ، اضافه کردن و نوشتن یادداشتهای خوش آمدید قوانین اتاق. مطبوعات دکمه ذخیره -- گوشه بالا سمت راست پنجره پاپ آپ.


 


 
 

مدیران سوپر (اس م):

مدیران سوپر کاربران قدرتمند هستند. آنها قدرت را به ممنوعیت و یا برداشت خواندن وضعیت تنها به هر کاربر در هر اتاق چت.آنها می توانند روشن / خاموش ضد سیل حالت به هر اتاق چت. آنها می توانند اضافه یا حذف مدیران از هر اتاق. آنها کمک تمام کاربران. همه کاربران می توانند آنها را برای کمک بخواهد.شما می توانید آنها را در سوپر لیست مدیران در گزینه راهنما پیدا کنید.  مطبوعات 4 یا سمت چپ نماد را انتخاب کنید و کلید هفتم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن "راهنما" # :. باز "مدیران سوپر" لیست خود را برای دریافت کنید.

 












 

 


 


 


 

 

merchant:

تاجران هستند کیف فروشندگان و همچنین اداره یا سولفور موستارد بود. شما می توانید از کیف پول آنها از طریق راه بسیاری از انتقال پول است که آنها پشتیبانی می خرید. برای خرید کیف پول از آنها تاجر تماس است که از محلی شما / نزدیکترین منطقه است.  و همچنین در صورت تمایل به کمک به آنها را بپرسید.
 شما فقط می توانید مدیران فوق العاده در این لیست را ببینید.  آنها تاج قرمز به عنوان آواتار.

 

مشخصات:

 در گزینه پرسشنامه ، در اینجا همه از اطلاعات شخصی شما می باشد. شما می توانید نام مستعار خود را ، ویرایش قرار دهید و یا تغییر آدرس ایمیل ، تغییر رمز عبور ، جنس را انتخاب کنید ، آواتار انتخاب کنید ، کشور ، شهرستان ، نام ، نام خانوادگی ، روز تولد ، و در مورد خود شما.  شما همچنین می توانید عکس خود را به مشخصات خود را با کلیک کردن بر روی "به روز رسانی عکس" را فشار دهید ارسال کنند.  ویرایش پس از همه چیز ، لطفا با کلیک بر روی دکمه ذخیره را از گوشه بالا سمت راست پنجره این پرسشنامه. پس از ذخیره کنید ، با کلیک بر روی دکمه متقابل برای بستن این پنجره.








 


 


 


 


  

آمار:

 در آمار ، شما می توانید AVACS گفتگوی زنده اطلاعات سرور ، به بالاترین امتیاز از کاربر و ثبت و ضبط بالاترین کاربران آنلاین در اتاق چت.


 


 


 

 
سایر اطلاعات:

 

  رتبه اتاق :

همه اتاق چت از AVACS گفتگوی زنده در اتاق تنظیم رتبهدر اتاق چت منو ، آنجا شما می توانید بطور مستقیم در اتاق را وارد کنید.همه کسانی که هفت اتاق است با نمره بالا اتاق های گفتگو. شمامیتوانیدامتیازرای برای یک اتاق برای افزایش رتبه در اتاق چت. هر چت رتبه را کاهش اتاق 10 ٪ در هر روز از ارزش کل.

 

  آواتار :
آواتار خود را از گزینه پرسشنامه و یا پایین صفحه -- 5th انتخاب می توانید. آواتار شما نشان می دهد در درست
قبل از خود را نیک.

اطلاعات کاربر:

 
شما میتوانید کاربر ارسال پیام خصوصی دیگر, انتقال اشاره گر ماوس خود را به هر کاربر چه کسی
به
شما می خواهم
پیام خصوصی به فرستاده ، و بر روی دکمه سمت چپ ماوس.

منو ظاهر خواهد شد ، بر روی "پیام خصوصی" و شما شات دریافت این پنجره روی صفحه نمایش این
می خواهم.



شما در اضافه کردن بیش از حد حرکت می تواند به عنوان دوست منو اصلی چت روم کلیک چپ
room.From شما می توانید
 
ارسال پیام خصوصی به دیدن اطلاعات کاربر ، را کاربر عکس را مشاهده و اضافه کردن کاربر
به تماس شما کتاب یا لیست سیاه و سفید.


کاربر به لیست سیاه قرار دهید شما در صورت کاربر که نمی خواهید از پیام خصوصی.
شما هم در همه این گزینه بالا سمت چپ در گوشه ای از این پنجره پیام خصوصی1
پاسخ آیکون برای جعبه متن باز ، 2nd است برای اطلاعات کاربر ، 3rd برای کاربر در عکس
4th برای اضافه کردن کاربر به لیست تماس کتاب و یا سیاه







 









 

 

اتاق چت خصوصی:

شما می توانید یک اتاق چت خصوصی تا شما دعوت نامه از آن اتاق را ندارد وارد شود.  همچنین هیچ کس نمی تواند خصوصی اتاق چت بدون دعوت شما دسترسی داشته باشد.

کلیک کنید برای دعوت دیگر استفاده کنندگان از سمت چپ بر روی آنها اضافه کنید و به گزینه "دعوت". پس از شما آنها را اضافه کنید ، آنها می توانند دسترسی شما چت روم.

ببینید که چه کسی دسترسی دارد در اتاق ، باز "دعوت" از گزینه های منوی سمت چپ یا راست. اگر می خواهید پاک کنید دسترسی به برخی از خود ، شما می توانید به فهرست دعوت بروید ، سمت چپ کلیک کنید
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 18:20 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

Bolt:سرور های آواکس  (server1 - Server2) توسط موبایل باز نشده و نمی آید،بنابراین توسط نرم افزار Bolt می توانید برای باز کردن سرور های 1 و 2 آواکس از این برنامه استفاده کنید و ایدی کپی کنید و .....این نرم افزار قابل اجرا بر روی اکثر گوشی ها می باشد.

 

 

 

                                            

 

دانلود: (Download)

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 22:51 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

سلام,اگر می خواهید توسط کامپیوتر وارد چت روم آواکس بشوید روی سرور زیر کلیک کنید!

 

سرور 1

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 22:31 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

 

آواکس چیست؟

مسنجر Avacs live chat كه بدون شك یكی از بهترین مسنجرهای موبایل هست که در سال 2006 توسط شركت آواكس ساخته شده كه یك شركت روسی هست و برای سیستم عاملهای جاوا،سیمبین و در پی استقبال بی نظیركاربران برای كامپیوتر هم معرفی شده .امكاناتی رو كه این شركت در سیستم جاوا قرار داده در هیچ نرم افزار دیگه ای یافت نمیشه... ولی امكاناتش این مسنجر قدرتمند رو به بهترین نرم افزار چتی موبایل تبدیل كرده آواکس یک برنامه چت قابل اجرا بر روی موبایل می باشد که دارای قابلیت GPRS و جاوا (Jar) بوده که امکانات یک برنامه چت کامل را در اختیارتان قرار می دهد اما به نظر من زیاد به آن وابسته نشوید...

 امکانات آواکس:
*  امکان چت و ساختن چت روم های عمومی...
*  امکان چت و ساختن چت روم های خصوصی...
*  امکان چت در چت روم های رسمی (مخصوص کشورها)...
*  تبادل پیام شخصی بین دو نفر، و به صورت خصوصی. ((pv..
*  درجه بندی اعضا بر حسب مقدار چت همان عضو در آواکس. (Rating)...
* جست و جوی چت روم بر حسب نوع زبان یا کشور و یا نام چت روم...
* جست و جوی آی دی بر اساس نام – جنسیت – سن – کشور – شهر – دارا بودن عکس – آنلاین یا آفلاین
* ذخیره هر پیام ارسالی یا دریافتی در INBOX و OUTBOX.
* استفاده از تمامی کاراکترهای موجود برای ساختن ID.
*شکلکهای متحرک و شکلک های مخفی...
*آواتار. (بیش از 50 آواتار)
* امکان تغییر رنگ متن و ID....
* امکان تغییر Background محیط چت.(3 حالت)
* دارای رنگ پیام خصوصی... و تغییر آن...
* قرار دادن تصویر برای ID خودتان، به عنوان تصویر نمایشی.
* دارای NEWS line برای درج پیامهای تبریک، تسلیت،اخبار و یا تبلیغ یک وبلاگ یا وبسایت و.... ( هر یک از پیامهای شما برای تمامی اعضای آواکس در سرتاسر دنیا نمایش داده می شود ).
* امکان شرکت در مسابقه آواکس و برنده شدن Purse به دلار...
* امکان امتیاز دادن به چت روم خودتان جهت قرار گیری در رتبه اول...
* تبادل عکس، فیلم، متن، موزیک، و یا هر فایل دیگر...
* استفاده از 3 سرور مجزا (سرور دیتا بیس-سرور بررسی کننده منطقی-سرور پردازنه واسطه). که مجزا بودن این سرورها، هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ سرعت نقل و انتقال اطلاعات، آواکس را از هر حیث از دیگر برنامه های چت مانند Mig33,Nimbuzz,Bing,Trutap,.... در رتبه نخست قرار می دهد.
* امکان چت کردن از طریق رایانه و از طریق سیستم یک پارچه Web Caht، و بدون نیاز به نرم افزار خاص
* امکان خرید Purse از نمایندگی موجود در ایران و از تمامی بانکهای دولت ایران.
* امکان جدید ارسال پیام صوتی...

*و اضافه شدن make gift

و امکانات دیگر، که به زودی به آواکس افزوده می شود...

 

   

 
   

   

                            

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 21:49 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

رسمی کردن روم:برای رسمی کردن رومتون باید:1) به روم رای یا همون vote بدید که برای این کار باید هزینه زیاد بکنید و پرسه بخرید 2) باید بتونید افراد زیادی رو تو رومتون جذب کنید،که برای این کار یکی از شیوه های بدرد بخور قرار دادن یوزر های آنلاین کلی به دردتون میخوره که چطور یوزر آنلاین داشته باشید.کار دیگه ای که باید انجام بدید اینه که  به چند تا sm یا hm بگید که اونا درباره رومتون به ادمین pv بدن خودتون هم تو این مدت بیکارنایستید و شماره نامبر رومتون رو و نام روم و نامبر اونو تو قسمت روم های رسمی به ادمین ارسال کنید اگر خواستید به دوستانتون هم بگید که برای رسمی کردن روم به ادمین pv بده.

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

Hyper moderator: این افراد مانند supermodarator ها هستند فقط قدرت نفوذشون از اونا پیش administrator بیشتره و اسمشون در اون لیست super moderator ها نیست.این افراد بیشترشون اول super moderator شدن بعد از مدتی hyper moderator شدند.

Super moderator: این افراد در این نرم افزار توسط administrator این نرم افزار انتخاب شدند.می شه گفت همکارهای admin هستند.این افراد وظایفی دارند از جمله راهنمایی افراد جدید جمع آوری افراد در این نرم افزار فروش پول purse و...که اسمشون در لیستی به نام supermodarator list  هستش.

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 21:23 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

حروف رنگی:سلام دوستان عزیز این یه سری حروف رنگی و جالبه که با اینا بتونین زیبا ترین ای دی رو داشته باشین و همچنین کسی نتونه ای دی تونو کپی کنه یا هک کنه فقط کافیه این حروف کپی کنید و در ای دی تون قرار بدید.

 

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

screen shot:جدیدترین ورژن از برنامه معروف Screen Shot،این برنامه به شما این امکان را میدهد تا از صفحه که می خواهید عکس بگیریدو آن را با فرمت های مختلفی همانند JPEG , PNG , BMP , MBM در گوشی خود ذخیره کنید.در ضمن این برنامه فقط بر روی گوشی هایی که فرمتهای sis را می خواند قابل اجراست. 

 (وقتی در چت آواکس هستید می توانید از pm،pv،وعکسهای روی آیدی دیگران و ...... عکس بگیرید) 

  دانلود - Download | لينك كمكي - حجم 180 كيلوبايت
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 20:27 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

   کد شکلک:

                                    

                                     

                                                                  

                                                                                  

                                                                                   

                                                                                     

 کدهای مخفی آواکس:

$crown$

$file$

$icon$

$comm$

$purse$

$excl$

$sound$

$chat$

$help$

$quest$

$search$

$sett$

$photo$

$av10$    TO    $av60$

$time$

$rofl$

$anketa$

         

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

 

1) به هيچ وجه از كسي ايدي نخريد .( خريد و فروش ايدي غيرقانوني است)

 

2) بر روي ايدي خودتان ايميل کسی را قرار ندهید اگر هم خواستید بزارید ایمیل خودتان را بذارید.

 

3) اگر شما ايمل بر روي ايدي خود گذاشته ايد ان را پاك كنيد براي پاك كردن ايميل يك ايميل از

خودتان بگذاريد بطور مثال اينگونه aa@yahoo.com

4) از 16 رقم پسورد خودتان استفاده كنيد و پسوردهاي چون : شماره تلفن ، تاريخ تولد ، شماره

شناسنامه و... استفاده نكنيد .

 

5) پسورد ايدي خودتان را به كسي نگوييد حتي دوست دخترتان،برادرتان،دوستتان و.....

 

6) هر چند وقت یکبار پسورد را عوض کنید

 

7) برای قرار دادن پسورد جدید اول پسورد قبلی را وارد کرده سپس پسورد جدید را وارد کنید.( پسورد باید 6 رقمی باشد)

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

 

 

نارنجي تيره :Administrator

 

زرد طلايي :Top user

 

نارنجي روشن :Merchants

 

زرد تيره :Super Moderators

 

Users

Male:

بنفش تيره – rating 300000 به بالا :

 

ابي مياني-  rating 100000 به بالا :

 

ابي روشن-  rating 25000 به بالا :

 

ابي اسماني- rating 25000  به پايين :

 

    Female:

قرمز تيره- rating 300000 به بالا :

 

قرمز روشن- rating 100000 به بالا :


صورتي تيره- rating 25000 به بالا :


صورتي روشن- rating 25000 به پايين :


سبز تيره- owner  و سازنده يك روم :


سبز- كساني كه در روم تاج دارند :


سياه- همه ميتوانند از اين رنگ استفاده بكنند و قيمتش 2$ .

 

 

 

Administrator
$pm_colors/orange_dark.png$


 

Top user
$pm_colors/orange.png$


 

Merchant
$pm_colors/orange_light.png$


 

Supermoderator
$pm_colors/yellow_dark.png$


 

=====================


 

Neo
$pm_colors/violette.png$


 

Long liver
$pm_colors/violette_light.png$


 

=====================


 

Room owner or creator
$pm_colors/green_dark.png$


 

Room moderator
$pm_colors/green_light.png$


 

=====================


 

Elder male
$pm_colors/blue_dark.png$


 

Elder female
$pm_colors/red_dark.png$


 

Veteran male
$pm_colors/blue.png$


 

Veteran female
$pm_colors/red_light.png$


 

Haunter male
$pm_colors/blue_light.png$


 

Haunter female
$pm_colors/rose_dark.png$


 

Male
$pm_colors/cyan.png$


 

Female
$pm_colors/rose_light.png$

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

Profile:
Nick(1: شما ميتوانيد در اينجا اسم ايدي را عوض كنيد.
 
 Password(2: شما ميتوانيد در اينجا پسورد ايدي را عوض كنيد.
 
 ID(3: اين شناسايي شما در اواكس است و قابل تعويض نيست.
 
Gender (4: شما ميتوانيد جنسيت خود را انخاب كنيد.
 
Family Status(5: شما در اينجا تقريبا ميتوانيد ببينيد وضعيت خانوادگي خودتان با انتخاب ان ميتوانيد ازدواج كنيد با فرد مورد نظر خود و ميتوانيد طلاق نيز بدهيد.
 
6)friends count: در اینجا جمع دوستان قرار می گیرد
 
7)brothers/sisters: در اینجا برادر و خواهر قرار می گیرد.
 
Add photo in profile(8:  شما ميتوانيد از اينجا بر روي ايدي خودتان عكس مورد نظرتان را قرار دهيد.
 
E-mail(9 با گذاشتن e-mail: بر روي ايدي خود هنگامي كه پسورد را فراموش كرديد ، پسورد براي شما به ايميلتان فرستاده ميشود.
 
Avatar(10: با اين گزينه ميتوانيد شما در كنار ايدي خود عكس قرار دهيد.
 
Innited by(11: شما با انتخاب اين گزينه و وارد كردن ايدي شخص مورد نظرتان بايد 2$ بدهيد و اين بدين معنيست كه شما به وسيله ان به اواكس دعوت شده ايد.
  
City(12: در اينجا شما شهر خود را وارد كنيد
 
13) Record type: اين گزينه هنگامي تاييد شده خواهد بود كه پس از كيف خريد در SMS
 
Personal(14: اينجا شما ميتوانيد قرار دهيد اطلاعات خوصوصيتان را.
First: نام خودتان را بنويسيد .
Last: نام خانوادگي خودتان را وارد بنويسيد .
Birthday: تارخ تولد خودتان را بنويسيد .
Zodiac: بر اساس تاريخ تولد معيين ميگردد .
Chinese: براساس تارخ تولد معين ميگردد .
About myself: اينجا در مورد خودتان بنويسيد .
                              
 Chat rooms:
 

Top 10 rooms(1:شما ميتوانيد ببينيد اينجا 10 روم برتر را و رومهايي كه rating  زيادي دارند.
 
By countries and communities(2: در اينجا رومهاي رسمي اواكس قرار دارند كه بوسيله ادمين به اين صفحه اضافه شده اند.
 
Public(3: شما ميتوانيد مشاهده كنيد رومهاي عمومي را و بسازيد براي خود روم.
 
Private(4: شما ميتوانيد در اينجا مشاهده كنيد رومهاي خصوصي را و شما نيز ميتوانيد بسازيد براي خود يك روم شخصي.
 
Favorites (5: شما ميتوانيد در اينجا رومهايي كه از قبل مورد نظرتان بوده و add كرده ايد را ملاحظه كنيد.
 
Where i am owner(6: شما اينجا مشاهده ميكنيد رومهايي كه در ان owner  هستيد.
         
Common: شما ميتوانيد وارد شويد به اين رومهاي عمومي.
  Private: شما ميتوانيد واد شويد به اين رومها با استفاده از دعوت دوستتان
 
community:
                                               
About community(1:
اينجا شما ميتوانيد بدانيد درباره :
1 – چه مقدار users هستند انلاين .
2 – چه مقدار users جديد وارد شدن در طول 24 ساعت.
3 – جمع بندي users در اواكس.
4 – چه مقدار ازدواج صورت گرفته در طول 24 ساعت.
5 – جمع بندي ازدواج كنندگان در اواكس.
 
Invaite friend(2: شما ميتوانيد با وارد كردن ايميل دوستتان انها را به اواكس دعوت كنيد.
 
This week best photo(3: شما ميتوانيد در اينجا ببينيد برترين عكس هفته را كه برنده ان ذريافت ميكند 10$ و براي شرمكت در مسابقه هر يك امتياز معادل 0.05$ است.
 
Last week best photo(4: شما ميتوانيد چك كنيد كه چه كسي برنده برترين عكس در هفته پيش شده است.
 
Contact book(5: شما اينجا مشاهده ميكنيد ليست دوستان خود را كه به فهرست اضافه كرديد.
 
Ignore-list(6:شما ليست افرادي را مشاهده ميكنيد كه انها را ايگنور كردهايد براي ايگنور كردن فرد مورد نظر در صورت فرستادن private  به شما بايد abouy user را بزنيد و بعد ignor را بزنيد.
 
Incoming message(7: شما ميتوانيد مشاهده كنيد  private message هاي كه براي شما فرستاده شده تا 50 private اخر.
 
Outgoing message(8: شما ميتوانيد تا 50 private  اخر كه فرستاده ايد را مشاهده كنيد.
 
Incoming file(9: اگر كسي براي شما فايل (عكس ، برنامه ، تكست ، اهنگ و...) فرستاده ميتوانيد از اينجا ان را دريافت يا مشاهده كنيد.
 
Invitation to room(10: شما ميتوانيد چك كنيد كساني كه شما را دعوت كردهاند به روم.
 
 Search:
براي پيدا كردن ايدي مورد نظر اطلاعات لازم را وارد ميكنيد و روي دكمه  search ككيك ميكنيد.
 
purse and services:
                                                       
شما در اين قسمت مشاهده ميكنيد مقدا پول خود را و شما ميتوانيد با خريدن يا بازي كردن يا با شركت در مسابقات مقدار ان را افزايش دهيد.
 
Add to purse(2): شما ميتوانيد پولتان را اضافه كنيد با اس ام اس يا وب ماني .
 
Merchants(3):‌ افرادي كه در اين ليست قرار دارند كمك ميكنند به استفاده كنندگان و انها را راهنمايي ميكنند در هر ضمينه اي و وظيفه خريد و فروش Purse نيز بر عهده اين افراد است.
 
Purse history(4: ‌شما ميتوانيد اينجا چك كنيد تاريخ و چگونگي مصرف purse  را.
 
5)send sms: در این قسمت میتوانید sms بفرستید.
 
Add news(6: شما ميتوانيد با دادن 10$ يك نيوز(تيتري كه بالاي صفحه رد ميشود) ابي رنگ بدهيد.
 
Post advertisement(7: شما ميتوانيد يك نيوز (تيتري كه بالاي صفحه رد ميشود) زرد رنگ بدهيد كه 24 ساعت نمايش خواهد داده شد و قيمت ان 2.5$ ميباشد.
 
bonusolizator(8: اين بازي مدت زمانش 1 ساعته و به فكر شما بستگي دارد.
 
Roulette(9: اين بازي به شانس شما بستگي دارد و شما بايد در اين بازي ريسك كنيد.
 
Vote for room(10: شما براي امتياز دادن به رومتان از اين گزينه استفاده كنيد.
 
I am super-moderator(11: شما با استفاده از اين گزينه به خودتان امتياز ميدهيد تا SM شويد.
 
Invisibility(12: با استفاده از اين گزينه ايدي خود را offline كنيد به مدت 120 دقيقه ؛ كه براي ان 0.20$ لازم است.
 
Private message color(13: شما ميتوانيد با استفاده از اين گزينه رنگ پيامهاي خصوصي خود خود را تغيير دهيد و رنگ ان سياه ميشود و قيمت ان 2$ ميباشد.
 
Statistics(14:‌ شما ميتوانيد نتايج را در اينجا ببينيد :
 
1 - SM-pretenders: شما ميتوانيد مشاهده كنيد ليست كساني را براي SM شدن به خودشان امتياز دادند !
2 - Bonusolizator fund: شما ميتوانيد چك كنيد افراد اين بازي و مقدار پول را.
3 - Bonusolizator, last hour: شما ميتوانيد چك كنيد برندها را و اخرين شركت كنندها را.
 
 Settings:
 
Accept private message(1: اينجا قرار دارد 2 گزينه كه در مورد هر يك توضيح خواهم داد.
1 – Accept from all users: با انتخاب اين گزينه همه users متوانند به شما پيام خصوصي (private) بدهند.
2- Accept from contact book: با انتخاب اين گزينه فقط كساني ميتوانند به شما پيام خصوصي بدهند كه در فهرست دوستان شما  add باشند.
 
Photo format(2: شما ميتوانيد انتخاب كنيد فرمت عكس (png , jpeg , gif ) از عكسها.
 
Photo size(3: شما اندازه عكستان را ميتوانيد انتخاب كنيد بر طبق تلفن همراهتان.
 
Color in chat (4:‌ شما ميتوانيد انتخاب كنيد رنگ نوشته خودتان را در چت.
 
Chat background(5: شما ميتوانيد انتخاب كنيد رنگ صفحه چت را : سفيد ، ابي يا با ابرها.
 
Chat poll(6: شما انتخاب ميكنيد يك زمان مناسب و بر طبق ان زمان به صورت اتوماتيك سر برگزيدهتان را تازه ميكند.
 
Date transferred(7: شما ميتوانيد ببينيد كه چقدر اطلاعات را در چت كردن استفاده كرده ايد.
 
Change user (8:‌ اگر شما ميخواهيد عوض كنيد ايدي خود را و با يك ايدي جديد وارد چت شويد از اينجا اقدام كنيد.
                                               
Help:
 
Smiley list(1: شما ميتوانيد اينجا ببينيد شكلكهاي اواكس و كدهاي انها را.
 
Private message colors(2: شما ميتوانيد رنگ پيام خوصوصي (private)  را دز اينجا مشاهده كنيد.
 
Help (3): شما ميتوانيد كمك بگيريد از اينجا يا اينكه مشكلات خود را از SM بپرسيد.
 
Super-moderators(4: شما ميتوانيد ببينيد در اينجا ليست SM ها را.
 
Message to admin(5): شما ميتوانيد از اينجا براي فرستادن پيام به ادمين استفاده كنيد.
 
Password restore(6: اگر شما پسورد ايدي را گم كرده ايد يا ايدي شما را هك كردن يا به هر دليل ديگر پسورد ايدي را نميدانيد ؛ اگر ان ايدي با گوشي خودتان ساخته شده باشد ميتوانيد با استفاده از اين گزينه و دادن اطلاعاتي از قبيل : نام گوشي ، پسورد ، و ايدي نامر ، پسورد ايدي را پيدا كنيد.
 
Our games and products(7: اواكس براي شما بازي و تقريبا يك زندگي اواكسي را فراهم ميكند.
 
Main menu:
       
Connect (1: اگر شما با مشكل مواجه شديد و در هنگا فرستادن عكس يا ملودي و... به اخطار بر خورديد ميتوانيد با زدن دكمه * در صفحه گوشي و زدن connect  دوباره به سرور وصل بشويد.
 
Settings (2: اينجا تنضيمات اواكس قرار دارد كه در زير در مورد انها توضيح خواهم داد :
 
1 – Sound: شما ميتوانيد صداي برنامه را خاموش يا روشن كنيد .
2 – Font size: شما ميتوانيد اندازه فونتهاي اين برنامه را تغيير بديد .
3 – Font face: شما ميتوانيد صورت فونت را انتخاب كنيد .
4 – Arabic rotatin: شما ميتوانيد چرخش عربي را خاموش و روشن كنيد .
5 – language: شما ميتوانيد زبان برنامه را انتخاب كنيد .
6 – Turbo: شما با روشن كرده اين گزينه صورت شكلكها را زياد ميكنيد همچنين نيوزها ؛ و با خاموش كردن ان به صورت عادي بر ميگردد .
7 – Connection: شما اينجا مشاهده ميكنيد 2 نوع ارتباط : Socket  connection : ارتباط سرعتر دارد و برنامه سرعت خوبي پيدا ميكند ؛ Http connection: اين نوع ارتباط سرعت كمي دارد .
8 - Server load: شما ميتوانيد سرور را خاموش يا روشن كنيد .
 
Help(3: شما ميتوانيد از اينجا ياد بگيريد همه كابردهاي صفحه كليد گوشي را و كلي راهنمايي ديگر در مورد اواكس.
 
About(4: اينجا شما ميتوانيد مشاهده كنيد سايت رسمي اواكي را : http://www.avacs.net      http://www.avacschat.com
 
Exit(5: با زدن اين گزينه شما از برنامه خارج خواهيد شد.
 
 By computer:
 
Profile (1: شما ميتوانيد اطلاعات خودتان را از اينجا مشاهده كنيد ويا انها را تغيير بديد.
 
Room (2: بعد از انتخاب اين بخش شما فهرست رومها را خواهيد ديد.
 
Users (3: بعد از انتخاب اين بخش شما فهرست users را خواهيد ديد.
 
Top rooms (4: شما از اينجا ميتوانيد برترين رومها را مشاهده كنيد.
 
Public rooms (5: شما از اينجا ميتوانيد رومهاي عمومي را مشاهده كنيد.
 
Country rooms (6: شما از اينجا ميتوانيد رومهاي رسمي را مشاهده كنيد.
 
Rooms (7: شما از اين قسمت ميتوانيد چك كنيد افراد انلاين در روم را و تعدهد انها را عددي كه در سمت راست نوشته شده تعداد زن و عدد سمت چپ تعداد مرد را نمايش ميدهند.
 
Contact book (8: شما از اين قسمت ميتوانيد فهرست دوستان خودتان را ببينيد كه از قبل انها را به اين فهرست اضافه كرده ايد.
 
Avacs gallery (9: شما پس از كليك بر روي اين قسمت به بخش البومهاي عكس خواهيد رفت ، شما ميتوانيد البوم بوجود بياوريد و به عكسهاي خود اضافه كنيد عكس مورد نظرتان را.
 
Message (10:‌ شما در اينجا متني كه ميخواهيد بفرستيد را تايپ ميكنيد.
 
Enter (11: شما هنگامي كه متني را نوشته ايد ، با زدن اي كليك enter متن مورد نظر شما وارد صفحه روم خواهد شد.
 
 Moderating of room (12:‌ اين گزينه براي كساني است كه در ان روم تاج دارند و با كليك بر روي ان ميتوانيد ليست كساني كه r.o شده اند و چه كس انها را r.o كرده يا از r.o در اورده يا كساني كه تاج گرفته اند و يا تاج پر شده اند و همچنين ميتوانيد اطلاعات روم را مشاهده كنيد از قبيل rating  يا owner روم و....
 
Change settings of chat (13: شما با استفاده از اين گزينه تنظيماتي از قبيل پاك كردن همه پيامهاي روم يا گذاشن تاريخ و... ميتوانيد برخوردار شويد.
 
 
Change avatar (14: شما با استفاده از اين گزينه ميتوانيد براي ايدي خودتان يك عكس انتخاب كنيد.
 
Change color of message (15:‌ شما ميتوانيد رنگ پيام خودتان را انتخاب كنيد.
 
Load file(16: شما ميتوانيد اپلود كنيد يك فايل يا قرار بديد عكس يا يك تكست در روم.
 
Add link(17: شما ميتوانيد يا استفاده از اين گزينه : اضافه كنيد يك عكس يا يك فيلم يا يك ملودي يا يك لينك سايت.
 
Add additional smiley(18: شما ميتوانيد با استفاده از اين گزينه شكلكهاي جديد اضافه كنيد.
 
                                                                   
Add smiley(19: پس از انتخاب اين گزينه شما ميتوانيد استفاده كنيد از شكلكهاي ساده
یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 11:6 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

Purse چيست؟

Purse  به عنوان پول چت در اواكس مورد استفاده قرار ميگيرد!

 

چگونه از purse استفاده کنیم:

1) با purse ميتوانيد به چت روم خودتان امتياز بدهيد تا بالاتر از رومهاي ديگر در ليست رومها

قرار بگيرد ، با امتياز دادن به روم شما ميتوانيد user هاي بيشتري را به روم جذب كنيد و اين كار

باعث رسمي شدن رمتان ميگردد.

 

 

2) ميتوانيد به خودتان امتياز بدهيد تا SM شويد و همه جا تاج داشته باشيد و در همه رومهاي اواكس

ميتونيد تاج بديد تاج بگيريد در كل شما اصلا r.o نشويد.

 

3) شما ميتونيد تو مسابقه برترين عكس هفته شركت كنيد و اگر عكس شما جزء برترين عكس انتخاب

شد (با امتياز زياد دادن ) شما برنده  10$  ميشويد.

 

4) ميتوانيد در بازيهاي اواكس شركت كنيد و پولتان را چند برابر كنيد.

 

5) ميتواني newsline بفرستيد تا همه كاربرها در اواكس بتونند اونو بخونند.

 

6) ميتوانيد با فرد مورد نظر تو اواكس ازدواج بكنيد و پدر روحاني در  newsline ازدواج شما را تبريك ميگويد.

 

7) شما ميتوانيد رنگ پيام خصوصي (  (privateرا تغيير بديد البته نه به هر رنگي كه دلتان بخواهد. (فقط رنگ سياه )

 

8) شما ميتوانيد اسم رومتان را عوض كنيد.

 

9) اگر پسورد ايديتان را فراموش كرده اي ميتوانيد  password restore كنيد.

 

قيمتهاي هر امتياز ( vote يا newsline ):

 

1) newsline  زرد رنگ 24 ساعته : 2.5$

 

2) newsline ابي رنگ نمايش يكبار : 0.10$

 

3) هر امتياز براي مسابقات برترين عكس هفته : 0.05$

 

4) هر امتياز براي  SM شدن : 0.10$

 

5) هر امتيز براي روم : 0.15$

 

6) براي عوض كردن رنگ پيام خصوصي به مدت 3 روز: 2$

 

7) برای پسورد باز گردانی: 3$

 

8) براي عوض كردن اسم روم : 0.15$

 

9) newsline رنگی به رنگ دلخواه: 6$

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 1:43 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

 تازه وارد هستی؟ 

1)  چرا اين برنامه چت هستند اهسته در برابر ديگر برنامه ها:

جواب = <در برنامه چت سريع ما نميبينيم جواب خيلي پيامها . اما در اواكس چت ما ميبينيم همه پيامها را و بخوبي پاسخ ميدهيم به ان. و اگر شما فقط انرا سريع ميخواهيد اين مراحل را طي كنيد =< (press * -> settings -> choose turbo off and connection socket)

 مراحل زير را طي كنيد =  (press 6 -> who in room -> select any nick and press INFO - rating).rating

 

2)چگونه ميتوانيم صداي برنامه را قطع و وصل كنيم:

جواب = <براي اينكار اين مراحل را طي كنيد : press * -> settings -> sound (on/off).

 

3)چگونه ميتوانيم رنگ پي ام عوض كنيم:

جواب = <براي اينكار اين مراحل را طي كنيد : Press 4 -> settings -> color in chat -> you can change color of text here.

 

4)rating  چيست:

جواب =   rating <به جمع تعداد پيامهاي فرستاده شده ميگويند . و اگر شما بتوانيد سريع چت كنيد و پيامهاي زيادي بفرستيد يه عنواني به شما تعلق ميگيره كه در زير همه اونها رو توضيح دادم !

         Novice                 ->  0            to  99

        Amateur               ->  99         to    499

        Company-keeper ->  500        to 1999

        Hunter                 ->  2000       to  4999

        Veteran                ->  5000       to  24999

        Elder                    -> 25000      to  99999

        Chat’s long-liver  -> 100000   to  299999

        Neo                      ->  more than 300000

 

5)چگونه از شكلكاي برنامه استفاده كنيم:

جواب =  <هر شكلكي واسه خودش كد مخصوصي دارد كه ميتوانيد براي مشاهده انها به اين ترتيب عمل كنيد = press 4 -> Help -> Smiley list  شما ميتوانيد اينجا كد شكلكهارو ببينيد !

 

6) چگونه ميتوانيد اسم ايدي عوض كنيد:

جواب =  < به اين ترتيب عمل كنيد : خوب اينجا ميتونيد اسم ايدي خودتونو تغيير بديد  Press 4 -> profile ->

 

7) چگونه ميتونيم بريم به يه روم ديگه:

جواب =  <براي اينكا بايد : Press 4 -> Chat rooms ->  بزنيد و در اونج رومها نمايش داده ميشوند كه رومهاي رسمي در by countries و روم هاي عمومي در public  و رومهاي خصوصي در private  قرار دارند كه شما با كليك بر روي هر كدام از اينها ميتوانيد ليست رومها را مشاهده كنيد و وارد انها شويد !

 

8) چگونه دوستان خود را به ليست اضافه كنيم:

جواب =  <براي اينكا ميتونيد رو ايدي دوستتان دكمه 6 رو زده و گزينه دوم يعني Add to contacts book را بزنيم

 

9) ليست دوستان ( (contact book ما كجاست:

جواب =  <براي پيدا كردن ان اين مراحل را طي كنيد : Press 4 -> Community -> Contacts book.

 

10) چگونه ميتوانيم روي ايدي عكس بزاريم:

جواب =  <براي گذاشتن عكس بر روي ايدي اول اي مراحل را طي ميكنيم Press 4 -> Profile -> Photo وبعد از اينكه photo  را زديد add from file  انتخاب كرده و عكس مورد نظر را انتخاب كنيد و بر روي ايدي خود قرار دهيد !

 

11) چگونه قرار دادن لينك يا عكس در روم:

جواب =  <براي اينكار بايد اول : Press 6 ->  Link to chat بزنيم و بعد از انجا گزينه مورد نظر را انتخاب ميكنيم !

 

12) تاج چيست:

جواب =  <تاج يك نيرو است . كساني كه تاج دارند ميتوانند كساني رو كه باعث ميشوند تا نظم روم به هم بخورد را از روم بيرون كنند يا ميتوانند انتي فولود روشن كنند كه در ادامه در مورد هر يك توضيح خواهم داد !

 

13) چگونه تاج بگيريم:

جواب =  < فقط شما ميتوانيد دريافت كنيد تاج را از owner  روم . و هر رومي واسه خودش يه شرايطي داره كه ميتونيد اونو از owner  روم بپرسيد !

14) از كجا ميتوانيم owner  روم پيدا كنيم:

جواب =  < اول اين مراحل را طي كنيد Press 6 -> About room -> Owner بعد اون ايدي كه جلو  owner نوشته owner  روم بشمار مياد !

 

 15) moderatorكيست:

جواب =  <به كساني كه در روم تاج دارند و وظيفه كنترل روم را دارند moderator  گويند !

 

16) ليست كساني كه تاج دارند در كجاست:

جواب =  <براي مشاهده ليست تاج داران يك روم اين مراحل را طي ميكنيم : Press 6 -> About room -> More -> List of moderators.

 

17) antiflood چيست:

جواب =  <كساني كه ايدي جديد ميسازند و باعث بي نظمي و flood  در روم ميشوند با روشن كردن antiflood ديگه نميتوانند چت كنند و پيام در روم بدهند البه فقط ايدي هاي جديد كه rating  زير 50 دارند . و براي روشن كردن antiflood بايد شما تاج داشته باشيد !

 

18) چگونه استفاده كردن از تاج:

جواب =  <براي اينكه كسي را از نوشتن در روم منع كنيم يا (read only) كردن  بايد روي ايدي كسي كه باعث بي نظمي در روم شده كليك 6 زده اين مراحل را طي كنيد : press 6 -> Set “Read only” و بعد يه صفه باز ميشه كه علت r.o  شدن را بايد بنويسيم و ok  را بزنيم !

19) چگونه در اوردن از R.o:

جواب =  <براي اينكار اين مراحل را طي كنيد : Press 6 -> About room -> More -> In “Read Only” mode و در اينجا ليست كساني كه r.o شدن را مشاهده ميكنيد و براي خارج كردن ار r.o GetBC(8);

چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

کپی آیدی:برای کپی کردن همه آیدی ها چه حروف رنگی چه حروف نه رنگی ...باید آیدی اون طرف که هدف ما قرار گرفته رو تو کامپیوتر کپی کنید(  اگه بلد نیستید بنویسید) و اونو وارد گوشیتون کنید و از اونجا تو قسمت آیدی آواکس قرار بدین و زبان گوشی رو به عربی تغییر داده و چند حروف تایپ کنید و حروف تایپ کرده را پاک کنید و دوباره آیدی  که کپی کردین بزنید و حالا دیگه آیدی کپی شده است ,میتونی خودتو رو جای دوست پسر یا دوست دختر دوستاتون جا بزنید و با بر نامه عکس برداری از تصویر ازش عکس بگیرید.

سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 23:17 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

نحوه ورود و چت کردن در آواکس از طریق کامپیوتر:

 
برای ورود به آواکس از طریق کامپیوتر باید از طریق سروری که قرار دادم وارد بشوید....
 
1)در این مرحله منتظر میمونید تا  مرورگر شما مثل عکس زیر  صفحه ی مورد نظر رو باز کنه ..
                  

2) وقتی این صفحه باز شد به این شکل عمل می کنید که :

  1. در این قسمت اسم آیدی خودتون رو وارد میکنید .
  2. پسورد آیدی رو هم در این قسمت وارد میکنید .
  3. در این قسمت کد 4 رقمی پنجره ی سمت چپ رو وارد میکنید .
  4. حلا با کلیک بر روی پنجره I agree to  اون رو تیک دار میکنید .
  5. و در آخر هم بر روی submitt  وارد سرور چت کامپیوتر آواکس میشید .


3) تنظیمات و نحوه ی کارکرد با پنجره ها :

           
  1. این قسمت شامل رومهای :
  • top 
  • countery
  • public
  • private
  • your 
  • favorites
             می باشد ، که برای باز کردن هر کدام باید گزینه مورد نظرو با موس بگیرید و به داخل ستون خالی سمت چپ ، که کنار منوی روم هست  بکشید و رها کنید تا باز بشه ..

     2.  این قسمت نیز شامل  گزینه های :
  • IN room 
  • Invited
  • Moderators
  • Read onli
  • contact book
  • black list  یا همون  Ignor list 
  • Super-moderators
  • Statistics
               می باشد ، که برای باز کردن هر کدام باز به شکل بالا عمل میکنیم ، فقط با این تفاوت که گزینه ها را به سمت راست میکشیم .

4) تنظیمات کامل آیدی بوسیله کامپیوتر :

          

5) برای اینکار ابتدا مثل تصویر بالا موس را بر روی گزینه ی منو میبریم ، و بر روی  Questionnaire  کلیک میکنیم و منتظر می مانیم تا صفحه ای مثل شکل زیر باز شود ...

                              

6) به محض باز شدن صفحه ی فوق بر روی قسمت مشخص شده کلیک میکنیم  ....

                              
  • حالا گزینه ها رو بر اساس شماره توضیح میدم :
  1. تغییر نام آیدی .
  2. نوشتن پسورد جدید .
  3. تکرار کردن پسورد جدید .
  4. قرار دادن ایمیل خودتان بر روی آیدی . فایده ی ایمیل تو قسمت آموزشهای کلی میگم.
  5. انتخاب کشور .
  6. نوشتن نام شهر مورد نظرتان .
  7. اسم کوچک شما .
  8. فامیل یا نام دوم شما .
  9. تاریخ تولد شما .
  10. درباره ی خودتان چیزی بنویسید ...
  11. بعد از انجام تمام امور مد نظرتان گزینه ی Save  را بزنید ....

                         

  • قسمت های مختلف  آواکس در کامپیوتر یا pc 

  1. Profile  شما میتوانید اطلاعات خودتان را از اینجا مشاهده كنید ویا انها را تغییر بدید.
  2. Room بعد از انتخاب این بخش شما فهرست رومها را خواهید دید .
  3. Users بعد از انتخاب این بخش شما فهرست users را خواهید دید.
  4. Top rooms شما از اینجا میتوانید برترین رومهای آواکس چت  را مشاهده كنید.
  5. Public rooms شما از اینجا میتوانید رومهای عمومی را مشاهده كنید.
  6. Country rooms  شما از اینجا میتوانید رومهای رسمی را مشاهده كنید . 
  7. Rooms شما از این قسمت میتوانید  افراد انلاین در روم  و تعداد انها را  چك كنید  عددی كه در سمت راست نوشته شده تعداد زن و عدد سمت چپ تعداد مرد را نمایش میدهند. 
  8. Contact book شما از این قسمت میتوانید فهرست دوستان خودتان را ببینید كه از قبل انها را به این فهرست اضافه كرده اید.  
  9. Avacs gallery  شما پس از كلیك بر روی این قسمت به بخش آلبومهای عكس خواهید رفت ، شما همچنین  میتوانید آلبوم بوجود بیاورید و به عكسهای خود اضافه كنید .
  10. Message (10‌  در اینجا متنی كه میخواهید بفرستید را تایپ میكنید.
  11. Enter    هنگامی كه متنی را نوشتید ، با زدن ای كلیك enter متن مورد نظر شما وارد صفحه روم خواهد شد .
  12.  Moderating of room این گزینه برای كسانی است كه در ان روم تاج دارند و با كلیك بر روی ان میتوانید لیست كسانی كه r.o شده اند و چه كس انها را r.o كرده یا از r.o در اورده یا كسانی كه تاج گرفته اند و یا تاج پر شده اند و همچنین میتوانید اطلاعات روم را مشاهده كنید از قبیل rating  یا owner روم و....
  13. Change settings of chat شما با استفاده از این گزینه میتوانید از تنظیماتی از قبیل پاك كردن همه پیامهای روم یا گذاشن تاریخ و...  برخوردار شوید .
  14. Change avatar  شما با استفاده از این گزینه میتوانید برای آیدی خودتان یك عكس انتخاب كنید.
  15. Change color of message در اینجا میتوانید رنگ پیام خودتان را انتخاب كنید. 
  16. Load file شما میتوانید  یك فایل یا  عكس یا یك تكست در رو  روم اپلود كنید و یا قرار بدین.
  17. Add line    با استفاده از این گزینه میتوانید  یك عكس یا یك فیلم یا یك ملودی یا یك لینك سایت را اضافه كنید .
  18. Add additional smiley  میتوانید با استفاده از این گزینه شكلكهای جدید اضافه كنید .
  19.  Add smiley پس از انتخاب این گزینه شما میتوانید  از شكلكهای ساده استفاده كنید .
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 23:4 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

 

version 2.1.7 jar

version 2.1.0 jar  jad

version 2.0.0 jar  jad

version 1.9.2 jar  jad

version 1.9.1 jar  jad 

version 1.0.5 jar  jad

صفحه قبل 1 صفحه بعد


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 11293
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک